Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Husqvarna FC 450 Rockstar Edition – 2023
Zeer nette en goed onderhouden Husqvarna FC 450 Rockstar Edition uit 2023 met slechts 45,9 uur op de teller. Deze motor is uitgerust met hoogwaardige onderdelen en is klaar voor gebruik.
Onderhoud is recent uitgevoerd, waaronder een nieuwe luchtfilter, oliefilter en olie.
Specificaties en extra’s:
-
Bouwjaar: 2023
-
Urenstand: 45,9 uur
-
FMF uitlaatsysteem
-
WP Factory wielen
-
WP Factory kroonplaten
-
Factory Rekluse koppelingsdeksel
-
Nieuw TwinAir luchtfilter
-
Nieuw Ison 652 oliefilter
-
Nieuwe Motul 7100 10W50 olie
Motor is in topstaat en direct inzetbaar.
Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.
Neem contact met ons op!
Heb je vragen of intresse.
Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
Bellen: 06-30188051
Mailen: info@robbemotoren.nl
WhatsApp: 06-30188051
Bekijk al onze motoren op onze website!
Openingstijden van Robbe Motoren:
Maandag: 13:00 – 18:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 09:00 – 12:00
Donderdag: 15:00 – 20:00
Vrijdag: 10:00 – 20:00
Zaterdag: 09:00 – 12:00
Zondag: Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 95|63.4 |
Cilinder inhoud | 449.9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Brembo zwevende tweezuigerremklauw met schijf |
Remmen achter | Brembo zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 101.2 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met meerdere technische upgrades voor 2023 om zijn sublieme prestaties op het parcours te behouden, blijft de FC 450 de absolute topmachine in het motorcrossaanbod van Husqvarna Motorcycles. Een nieuwe motor produceert niet alleen een breed scala aan controleerbaar vermogen, maar positioneert de motoras ook op het ideale zwaartepunt, wat de manoeuvreerbaarheid enorm ten goede komt. Het nieuwe chassis, dat is ontwikkeld en vervaardigd met behulp van geavanceerde engineeringtechnieken om de rotatiemassa s te verplaatsen, biedt een beter anti-squat-gedrag en een betere wegligging. Met behoud van de geavanceerde elektronica en hoogwaardige componenten is de FC 450 afgewerkt met een nieuwe, functionelere carrosserie, versierd met witte, gele en grijze grafische details, geinspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
 | Giessenburg, Zuid-Holland |
 | 06-30188051 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken