Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC125 is klein in capaciteit en groot qua capaciteit en krijgt meerdere technische upgrades, met als kop de integratie van EFI- en E-Start-technologie. Deze herzieningen zijn direct merkbaar, want na een simpele druk op de knop start de motor gemakkelijk, en eenmaal op de baan levert de TC 125 een verbeterde ervaring voor alle rijders. Verdere veranderingen zijn onder meer een nieuwe cilinder met een zeer innovatief elektronisch uitlaatcontrolesysteem en een lichtere krukas voor een betere gasrespons en minder trillingen. De TC 125 blijft profiteren van toonaangevende componenten, waaronder WP-ophanging, een ProTaper-stuur en een met polyamide versterkt subframe, en krijgt een geheel nieuwe carrosserie en een opvallende nieuwe look om in de voorhoede van de zeer competitieve 125cc-klasse te blijven.


 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion