Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2023

Garantie: Ja
4800 Km
.
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 22 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10100
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Amazing performance machine. Nieuwprijs is 38.690,00 Euro.
Meer dan EUR 7.500,00 Euro voordeel!!!

Motortype PowerPlus
Cilinderinhoud 1768 cc
Boring x Slag 108mm x 96.5mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Closed loop fuel Injection, closed loop/52 mm dual bore
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3800 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 178 Nm

Features
Kleur/graphics Black Metallic, Maroon Metallic
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie; Smart Lean Technology; te selecteren rijmodi. Afsluitbare harde zadelkoffers: Brembo-remmen: Ruim 68 liter aan opbergruimte: ABS: Sleutelloos starten: Op het frame gemonteerde kuip: Verstelbare ventilatieopeningen in de kuip; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm: Verstelbare ventilatieopeningen; 12V-laadaansluiting
Verlichting Ledverlichting inclusief Pathfinder-ledkoplamp
Electronica
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en toerenteller met brandstofmeter, actieradius,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion