Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 F - 2023

Garantie: Nee
63 Uur
Groen
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki KX 450 2023 met 63 uur

Te koop aangeboden een nette en goed onderhouden Kawasaki KX 450 uit bouwjaar 2023 De motor heeft in totaal 63 uur gelopen en de zuiger is vervangen bij 51 uur Dus de zuiger heeft nu slechts 12 uur gelopen

De motor is voorzien van diverse opties en onderdelen van hoge kwaliteit
HGS uitlaatsysteem voor betere prestaties en geluid
Origineel uitlaatsysteem wordt meegeleverd
Kunststofdelen afkomstig van een 2024 model voor een frisse en moderne uitstraling
Pro Circuit oliefilterdeksel en olie plug
Motor wordt geleverd met nieuwe olie en oliefilter.

Motor loopt en schakelt perfect en is altijd goed onderhouden Ideaal voor de rijder die op zoek is naar een betrouwbare en goed uitgeruste viertakt

Motor kan direct worden meegenomen en is klaar voor gebruik


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion