Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS X-300 - 2020

Garantie: Ja
40000 Km
Zwart
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
kawasaki - versys-x-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze zeer nette Kawasaki Versys X met ABS is een betrouwbare en betaalbare motor. De motor rijd erg makkelijk, is comfortabel en is goed onderhouden, kortom een ideale motor voor zowel woon-werk verkeer en lange toerritten De motor is uirgevoerd in de meest geliefde kleurstelling (hoogglans zwart) en kan met 40500 km nog heel wat jaren & kilometers mee.

De motor heeft de volgende kenmerken/opties;

- Origineel Nederlandse motor
- ABS (Anti Blokker Systeem)
- Topkoffer
- Reserve sleutel
- Onderhoudsgeschiedenis aanwezig
- Inruil van uw motor is mogelijk
- alle keuringen zijn toegestaan!
- SDF Motoren rekent geen afleverkosten of kosten rijklaar maken!
- SDF Motoren is RDW erkend
- SDF Motoren is enkel op afspraak geopend, bel of app even voordat u langs wil komen!!

U bent van harte welkom deze motor geheel vrijblijvend te komen bezichtigen, uiteraard is het maken van een proefrit geen probleem.

Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

SDF Motoren
Stefan van Iersel
06 28 45 89 18
info@sdfmotoren.nl
Goirkestraat 122 (inrit tussen pand 122 - 126)
Tilburg SDF Motoren is enkel op afspraak geopend!
  • Garantie en garantietermijnen altijd in overleg.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
SDF Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion