Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse. En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was beschikt Kawasaki over een unieke lijn ERGO-FIT accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.
De Kawasaki Vulcan S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
Metallic Flat Spark Black | €9.699,-
Metallic Flat Spark Black / Metallic Flat Raw Graystone | €9.899,-
Telescopische voorvork, φ41 mm, veerweg 130 mm
Vering achter
Horizontale Back-Link, met 7-voudig instelbare voorspanning, veerweg 80 mm
Remmen voor
Enkele 300 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
120/70R18M/C 59H
Achterband
160/60R17M/C 69H
Wielbasis
1575 mm
Lengte
2310 mm
Breedte
880 mm
Hoogte
1100 mm
Zithoogte
705 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
Kawasaki produceert een breed scala van high-performance Motorfietsen, ATV's, Mules en Jetski's®. Kawasaki Benelux is verantwoordelijk voor de distributie van deze producten en diensten in de Benelux. Voor meer informatie: www.kawasaki.nl
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.