Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2024

Garantie: Ja
1158 Km
ZWART
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Deze Kawasaki Z900 RS uit 2024 combineert het iconische retro-design met moderne techniek, en is uitgerust met slimme accessoires voor extra stijl, bescherming en comfort.



? Extra’s & accessoires:

Valbescherming – beschermt je motorblok bij een valpartij

Tankpads – voorkomen krasvorming en geven extra grip met je knieën


Bar-end spiegels – strakke, minimalistische look en verbeterde achteruitzicht



?? Technische specificaties:


Motorblok: 948 cc in-lijn viercilinder, vloeistofgekoeld, DOHC met 16 kleppen


Vermogen: ca. 110 pk (82 kW) bij 8.500 tpm

Koppel: ca. 98,5 Nm bij 6.500 tpm


Versnellingen: 6-trapsbak met kettingaandrijving

Frame: Tubular trellis frame – licht, sterk en wendbaar

*

Ophanging:


Voor: 41 mm upside-down telescopische vork, instelbaar


Achter: horizontale back-link monoshock, instelbaar

*

Remmen:


Voor: dubbele 300 mm schijf met 4-zuiger remklauwen, ABS


Achter: enkele 250 mm schijf, ABS


*
Elektronica: Dual-channel ABS + traction control (KTRC)

*

Afmetingen & gewicht:



Zithoogte: ca. 835 mm



Tankinhoud: 17 liter

Rijklaar gewicht: 215 kg



Wielbasis: 1.470 mm



?? Waarom kiezen voor deze Z900 RS?


Authentieke retro-look met ronde koplamp, druppeltank en analoog-digitaal instrumentenpaneel
reddit.com
+4
motorcityamsterdam.nl
+4
penrithkawasaki.com.au
+4

Moderne hardware & veiligheid met USD-vorken, hoogwaardige remmen, ABS en tractiecontrole

Functionele upgrades: degelijke bescherming (frame-sliders, tankpads) en comfortabele bar-end spiegels voor strak uiterlijk én helder zicht

Veel koppel en karakter dankzij de 948 cc viercilinder met 110 pk en 98 Nm – ideaal voor ontspannen cruisen én vlot bochtenwerk

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion