Nieuwsbrief:

KRÄMER  EVO2 690S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prijs is exclusief BTW.

De lichtste Krämer sportmotor, ééncilinder, als eerste opstap naar de motorsport wereld.

De Krämer EVO2-690S is de racemotorfiets voor alle motorsportfans die aan de slag willen op het circuit of zich met het ‘Reduce to the Max’-concept volledig willen concentreren op de basisprincipes van eencilinderprestaties. Het S-model van de EVO2-serie schittert met een sterke prijs-prestatieverhouding en biedt technisch alles wat je nodig hebt voor het grootste rijplezier op het circuit - zonder je te overweldigen met te veel technische opties.

Leren racen is nog nooit zo leuk geweest!

Engine:KTM single cylinder 690cc
Performance:80 PS
Weight:125 kg
Dash:KOSO
Front brake disc:1x 320mm semi floating
Rear brake disc:1x 220mm fully floating
Brake system:Brembo
Front brake caliper:Brembo M50
Rear brake caliper:Formula 4 Piston
Rims:Cast aluminum rims 3,5 "x17" & 5 "x17"
Tires:Bridgestone
Exhaust:Stainless Steel Racing Exhaust [103 dBA]
Triple clamp:CNC triple clamps with offset adjustment 26 & 28 mm
Fork:WP Open cartridge
Shock:WP shock with KMC setting [fully adjustable]
Chain:520 DID
Fairing material:GRP with carbon/Kevlar reinforcement (white gelcoat finish)
Steering damper:Hyper Pro RCS
Handlebars:CNC handlebars with interchangeable tubes
Tank:self-supporting rear made of XPE [12 liters]
Frame:25CrMo4 steel trellis tube
Quickshifter:Optional
Air filter:Racing DNA
Frame crash pads
E-Starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion