Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Merk & Model: KTM 1190 RC8
- Bouwjaar: 2009
- Kilometerstand: 21.858 km
- Vermogen: 154 pk (113 kW)
- Cilinderinhoud: 1.195cc
- Kleur: KTM Oranje
- Prijs: €8.790
- Garantie: Ja
- Geschikt voor 35 kW: Nee
- Inruil mogelijk: Ja
- Financiering mogelijk: Ja
Opties & accessoires
- Dominator uitlaat – Diepere sound en gewichtsbesparing
- Korte kentekenplaathouder – Strakke, sportieve look
- Tankpad – Voorkomt krassen op de tank
- Andere rempotdeksel – Custom detail voor een unieke uitstraling
- Audi LED knipperlichten achter – Modern en goed zichtbaar
- Wheelstriping – Sportieve accenten op de velgen
- Stuurdemper – Verbeterde stabiliteit bij hoge snelheden
- Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?
-Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
-Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
-Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
-Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
-Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
-Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
-Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
-10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!
Bezoek ons in Klazienaveen!
Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
Telefoon: 0591-393 408
WhatsApp: +31 611844404
Website: www.motorsportklazienaveen.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Afleverkosten €249 – geen verplichting!
De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
Voor €249 afleverkosten krijg je:
âœ”ï¸ Een complete afleverbeurt
âœ”ï¸ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2 cilinder 4-tact V-75 |
Boring x slag | 103 mm x 103 mm |
Cilinder inhoud | 1148 cc |
Comp. verhouding | 12.5 : 1 |
Kleppen | 4 V/DOHC |
Brandstof toevoer | Keihin EFI (gasklephuizen 52 mm) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 113.8 kW bij 10000 tpm |
Max. koppel | 120 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, hydraulisch bedi |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring Ketting 5/8 x 5/16" |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen trellis frame, poedergecoat |
Vering voor | WP-USD Ø 43 mm |
Vering achter | WP-Monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo vierzuigerklauw, radiaal gemonteerd, remschijven 320 mm |
Remmen achter | Brembo tweezuigerklauw, remschijf 220 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1430 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 184 kg |
Leverbare kleuren | zwart, wit, oranje |
Beschrijving | Sterker en lichter dan alles wat zich concurrentie noemt: 120 Nm koppel, 155 pk bij 10.000 toeren/min en minder dan 200 kg volgetankt.



Dankzij innovatieve oplossingen en nquwgezet detailwerk ongeevenaarde reactiegedrag - in het wegverkeer en op de racebaan, in elke situatie.

 |
Motorsport Klazienaveen biedt:
• Keuze uit +/- 150 motoren, Waarvan 25 op locatie
• Ruime keus in Kleding en Helmen
• In- en verkoop nieuw en gebruikt alle merken
• Onderhoud en Reparaties Wegmotoren van alle merken
• Onderhoud en Reparaties Crossmotoren van alle merken
• Winterstalling & Winterbeurt
• Verhuur motoren
• Accessoires en Onderdelen
• Schade afhandelingen (eventueel leenmotor)
• Inbouwbedrijf alarm systemen
• Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
• Altijd diverse banden actie's, Alle merken, Ook voor de cross/enduro
• Diverse uitlaatsystemen leverbaar ook custommade
• Lassen van aluminium , titanium , staal mogelijk
• Kom gerust langs, ook voor een kopje koffie
• 25 kw mogelijk, vraag naar de voorwaarden
 | Klazienaveen, Drenthe |
 | 0591-393408 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken