Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER ADVENTURE S EVO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
ktm - 1390-super-adventure-s-evo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om het nieuwste model KTM 1390 Super Adventure S EVO.
Haal als eerst de nieuwe Super Adventure op bij NIWA. Pre-order de motor nu!

De EVO onderscheid zich door de adaptive cruise control en automatic transmission.

Ze zeggen dat evolutie onvermijdelijk is, overal waar leven bestaat. In dat geval bewijst de KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO die stelling. Het versterkt ook de stelling dat meer meer is, waardoor een vrachtwagen vol nieuwe technologie op de voorgrond komt, zoals KTM's revolutionaire AMT. Deze reismachine van de nieuwe generatie is de volgende stap in de Adventure-evolutie: intelligenter, krachtiger en berekenender dan alles wat eraan vooraf is gegaan. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.


Opties en Accessoires:
8.8 '' TFT Display, Adaptive cruise control, Cornering ABS, Traction Control, 5 Rijmodi + Optioneel Rally modes, Keyless go, AMT Automated Manuel Transmission, Semi-active elektronische vering, Nieuw motorblok met 172pk en 145nm, Camshift technology, Verstelbaar windscherm, Vernieuwde koplamp, Verbeterde koeling, KTM Connect, Bandenspanningsensoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion