Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER DUKE R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwste model 2025 1390 Super Duke R.

2025 wordt het jaar van 30 YEARS OF DUKE; de volledig nieuwe KTM 1390 SUPER DUKE R en zijn geavanceerde stalgenoot, de KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, zijn geëvolueerd tot de meest angstaanjagende uitvoeringen tot nu toe.
De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cm³, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt.
Voor 2024 heeft THE BEAST een opvallende aposematische evolutie ondergaan, waarmee hij een duidelijke waarschuwing afgeeft aan iedereen die het lef heeft om het tegen hem op te nemen. De geheel nieuwe ledkoplamp, tankspoilers en winglets die het uiterlijk van de DUKE domineren, maken duidelijk dat er niet met hem te spotten valt. Een verder gereduceerde subframeafdekking elimineert het remlicht en zorgt voor een nog scherpere, pure look en rijbeleving. Doordat het totaalprofiel verder verlaagd is en er nog meer nadruk op het compacte chassis is gelegd, oogt de KTM 1390 SUPER DUKE R gespierder en agressiever dan ooit tevoren. Met andere woorden, wat de KTM aan hoogte heeft ingeleverd, heeft hij aan uitstraling erbij gekregen.
 
Opties en Accessoires:
Nieuwe benzinetank (17.5 Liter), Nieuw motorblok met 190PK en 145NM, Nieuwe LED Koplamp, Winglets, Knipperlichten met geintegreerd remlicht, Welkom-thuis verlichting, Michelin Power GP banden, Vernieuwde Track en Performance modus, Engine brake control, ABS, Traction control, Rijmodi, Wheelie control, Cruise control, TFT Display.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion