Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE R - 2019

Garantie: Ja
31000 Km
Oranje
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
ktm - 790-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KTM 790 Adventure R uit 2019 is gebouwd voor rijders die verder willen kijken dan het asfalt. Met 70 kW is hij A2 geschikt, en dankzij het lage gewicht en de goede balans voelt hij zich thuis op elk terrein.

De combinatie van spaakwielen, ABS, traction control en een donker windscherm biedt zowel comfort als controle. De Scorpion uitlaat zorgt voor een krachtige sound, terwijl je op het TFT-display alle info duidelijk in beeld hebt. De handvatverwarming en gear indicator maken lange ritten nog aangenamer.

Met 31.000 km ervaring is dit een motor die zijn sporen verdiend heeft, maar nog lang niet aan zijn eind is. Zoek jij een echte allrounder met karakter? Dan is deze Adventure R absoluut het bekijken waard.

Opties en Accessoires:
Stickerset, Scorpion uitlaat, Anderen hevels, TFT display, ABS, TC, Handvatverwarming, Donker windscherm, Gear indicator, Spaakwielen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion