Onder andere voorzien van: topkoffer en telefoonhouder
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar
Boring x slag
68.8 mm x 68.8 mm
Cilinder inhoud
889 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
pk / 77 kW bij tpm
Max. koppel
100 Nm bij tpm
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf
Remmen achter
260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
850 mm
Drooggewicht
196 kg
Leverbare kleuren
Beschrijving
De rit hoeft niet te eindigen als de weg dat doet. De KTM 890 ADVENTURE combineert de lichtgewicht en sportieve eigenschappen die je van een KTM ADVENTURE-motorfiets mag verwachten om een ​​buitengewoon capabele avonturier te leveren - zowel op als naast het asfalt. De KTM 890 ADVENTURE is nu met meer grunt van de motor, verbeterd rijgedrag, meer instelbare vering en op de rijder gerichte technologie de ultieme weg- en grindreiziger.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.