Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  750 NEVADA - 1995

Garantie: Nee
50056 Km
.
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
moto-guzzi - 750-nevada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Moto guzzi nevada 750 in originele staat.

Bouwjaar 1995 van 2e eigenaar laaste eigenaar heeft hem zeer lange tijd in bezit gehad.

Motor start,rijd en remt perfect met kofferset.

50000 km gereden.

 

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion