Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
ACTIE! Koop in juli 2025 een nieuwe Moto Guzzi en ontvang gratis 2 jaar extra fabrieksgarantie op de motorfiets.
Met het temperament van een geboren reiziger en een onverschrokken geest, is de Stelvio een moderne moderne adventure tourer die uitdrukking geeft aan zijn Moto Guzzi-erfgoed tot in elk detail, waarbij eigentijdse, ingetogen lijnen worden gecombineerd met de meest moderne technologische oplossingen verkrijgbaar zoals de PFF Rider Assistance Solution® .
Moto Guzzi Stelvio biedt ABS in bochten, traction control, volledige LED-koplampen, cruise control en introduceert PFF Rider Assistance Solution®-technologie, een rijassistentieplatform dat de veiligheid en het plezier op de weg vergroot.
Solide, compact en krachtig: het Moto Guzzi-erfgoed is tot in elk detail terug te zien. Van zijn iconische "Compact Block" V-Twin-motor naar zijn unieke enkelzijdige zwenkarm en zijnopvallende adelaarvormige DRL, elk element is ontworpen om Stelvio tot stand te brengen.
De Stelvio is ontworpen om u het beste uit elke rit te laten halen en dankzij zijn mogelijkheden uw horizon zonder grenzen te verbreden21 liter tank met een actieradius van ruim 400 km . In de kern staat destalen buisframe dat het hanteren van de motor vergemakkelijkt, waardoor het optimale compromis daartussen wordt verkregenbehendigheid en stabiliteit.
- ------
Lowlands Biker Store in Zwolle.
2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren.
- Official Dealer Indian Motorcycle
- Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
- Official Dealer Moto Guzzi
- Official Dealer Aprilia
Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169
OPENINGSTIJDEN:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 09.00 - 18.00
Woensdag: 09.00 - 18.00
Donderdag: 09.00 - 21.00
Vrijdag: 09.00 - 18.00
Zaterdag: 09.00 - 17.00
Zondag: Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Transversal 90° V-Twin, four valves per cylinder, liquid cooled with Ride by Wire |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1042 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 85 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Ø 46 mm USD fork with adjustable preload and rebound damping. 170 mm wheel trave |
Vering achter | Monoshock with adjustable preload and rebound damping. Remote spring preload adjustability. 170 mm wheel travel |
Remmen voor | Twin Ø 320 mm floating discs, 4-piston Brembo monobloc radial calipers. Radial front master cylinder. Cornering ABS |
Remmen achter | Single Ø 280 mm disc, 2-piston Brembo caliper. Cornering ABS |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 222 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: INDIAN, PIAGGIO |
Als Officieel dealer van Indian en de verkoop van Harley Davidson motoren is de passie voor amerikaanse motoren duidelijk.
Een nog grotere passie is het customizen van deze motoren. Wij bouwen deze unieke motoren in onze werkplaats in Zwolle. Daarnaast helpen wij u graag bij het realiseren van uw ideeën. Heeft u een specifiek ontwerp in het hoofd? Of het nu gaat om een Bagger, Mexican style, een cafe racer of een andere trend, we maken het graag voor je! Soms moet je echter een motor ook gewoon origineel laten.
Ook verzorgen wij graag voor u het onderhoud, spuitwerk en bijvoorbeeld het herstellen van schade. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats en meer dan 20 jaar ervaring in reparatie en onderhoud.
 | Zwolle, Overijssel |
 | 038 4211701 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken