Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 65 GT - 1993

38372 Km
Rood
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
moto-guzzi - v-65-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke moto guzzi V65 GT Sessantacinque

Bouwjaar 1993
Km stand 38.000

De moto guzzi is in hele nette staat. Lekt wat benzine op de carbutateurs.

Zeldzame GT uitvoering!!

Prijs €2500,- inruil mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion