Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 - 2020

Garantie: Ja
11787 Km
ROSSO/GRIGIO
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
mv-agusta - turismo-veloce-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Turismo Veloce 800 EAS ABS, Jan-2020 eerste in gebruikname. Administratieve pre-registratie 2017. Origineel Nederlandse Turismo Veloce 800 van eerste eigenaar aan wie we de motor nieuw afleverde 2020. Motorfiets heeft slechts 11.787km gelopen, recentelijk grote beurt gehad. Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder sport tourer is voorzien van:
- Origineel MV Agusta kofferset in lakkleur
- Koffers gelijksluitend met contact sleutel
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi
- 8 standen instelbare traction control
- Cruise control
- Bosch 9 plus ABS met RLM (Rearwheel Lift Mitigation)
- TFT dashboard
- Owners manual, onderhoud historie
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion