Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BULLET 350 - 2025

Nieuw
Standard Black en Standard Maroon
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
royal-enfield - bullet-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een motorfiets die motorrijden veranderde.
De geschiedenis van de Royal Enfield Bullet glanst net zo helder als zijn iconische gouden krijtstrepen. De Bullet debuteerde in 1932 op de pagina's van het tijdschrift The Motor Cycle. In 1948 kwam hij naar de Colmore Cup met een revolutionaire uitvinding die motorrijden voor altijd veranderde: de swingarmvering. Royal Enfield won er in 1952 de allereerste Schotse Six Days Trial mee, met de legendarische Johnny Brittain als rijder. Daarna veroverde hij de meest onstuimige terreinen tijdens proefritten in heel Europa.

Onveranderd door de tijd
Verhalen over de heldhaftigheid van de Bullet vonden hun weg van de Schotse hooglanden en het Italiaanse platteland helemaal tot aan de besneeuwde bergen van Kasjmir. Het Indiase leger bereidde zich voor op oorlog en had een machine nodig die zelfs de meest ontoegankelijke landschappen aankon. In de jaren 1950 werd een order geplaatst voor 500 Royal Enfield Bullets en de rest is geschiedenis. In de volgende zes decennia werd de basis van de Bullet verlegd naar India, waar hij een geliefde bondgenoot werd voor zowel soldaten als burgers en van alles meemaakte, van oorlogen tot bruiloften. In 2023 arriveert de Bullet 350 in Europa met een verbeterde motor en een ongewijzigde ziel.
 

De Royal Enfield Bullet 350 is leverbaar in 3 kleuren

Beschikbare kleuren:
Standard Black ( € 6.499,-)
Black Gold ( € 6.599,-)
Standard Maroon ( € 6.499,-)


Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bullet 350
Kleur Zwart en Maroon
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs 
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.199,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.499,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion