Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2025

Garantie: Ja
1234 Km
.
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Koppel: 27 Nm
Afmetingen (LxB): 215 x 79 cm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Terug van weg geweest, de Royal Enfield 350 Classic.

Deze motorfiets hebben wij speciaal ingereden en klaarstaan voor demo gebruik. 
Mocht u serieuze interesse hebben om een proefrit te maken neem dan gerust contact met ons op voor het maken van een afspraak.
 
De Royal Enfield Classic is volledig vernieuwd en is voorzien van een 350 cc sterke 1 cilinder.
Het karakter van de klassieke 500 is bewaard gebleven, maar aangepast naar de nieuwste techniek.
De geheel nieuwe Classic 350 is voor avontuur gemaakt. Een soepele relaxte rit in perfecte harmonie.
Onmiskenbaar vorm gegeven en een herkenbare sound.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dragrace" betekent: Wedstrijd waarbij twee coureurs erom strijden wie als eerste de kwartmijl (402,3 meter) heeft afgelegd. Bij dragracen wordt met een afvalsysteem gewerkt. Wie een run verliest, ligt eruit. Bij dragracen worden twee klassen onderscheiden: de Top-Fuel en de Pro-Stock. In de Pro-Stock-klasse wordt gereden met motorfietsen die nog enige gelijkenis met een standaardmotorfiets vertonen. Hier worden geen speciale brandstoffen en injectie toegepast. Bij de TBP-Fuel-klasse ligt dat anders. Hierbij zijn frames, motorblokken en toegepaste randtechniek volledig naar inzicht van de constructeur samengesteld en is soms het enige dat nog aan het concept van een motorfiets doet denken de aanwezigheid van twee wielen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion