Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Goud
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige Royal Enfield Guerrilla 450 Gold Dip

De nieuwe Guerrilla 450 heeft een maximum vermogen van 29 kW (39 PK) en een cilinderinhoud van 452 cc.

- Nieuw en standaard geleverd met 3 jaar fabrieksgarantie.
- 2 rijmodi, Performance en Eco.
- Tripper TFT Display, luister muziek, lees berichten en rijd met Google Maps!
- Stoere brede tubeless banden
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion