Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki AN400 BURGMAN.
Bouwjaar 2006.
41dkm gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Prima staat.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 83,0 mm x 83,0 mm |
Cilinder inhoud | 385 cc |
Comp. verhouding | 10,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 32 pk / 23,5 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 32 Nm bij 6.000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 150 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, veerweg 100 mm |
Vering achter | instelbare monoshock, veerweg 100 mm |
Remmen voor | enkele 260 mm schijf |
Remmen achter | enkele 210 mm schijf |
Voorband | 110/90-13 |
Achterband | 130/70-13 |
Wielbasis | 1.590 mm |
Lengte | 2.260 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | 1.365 mm |
Zithoogte | 695 mm |
Drooggewicht | 184 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Burgman 400 beschikt over een volautomatische transmissie, een royale bagageruimte onder het zadel, sportieve velgen en brandstofinjectie!. Ook leverbaar als S type met een lagere ruit, witte tellers, verchroomd stuur witte richtingaanwijzer, aluminium achterspoiler en zwarte wielen. Leverbare kleur zilver. |
 | Hoogwoud, Noord-Holland |
 | 06-44728865 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken