Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  GSF 650 S BANDIT ABS - 2007

Garantie: Nee
79376 Km
Grijs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
suzuki - gsf-650-s-bandit-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Door inruil hebben wij deze nette en prima onderhouden Suzuki GSF650 Bandit S verkregen. Op deze foto's is hij nog niet gepoetst en wij vervangen nog het rechter knipperlicht vóór verkoop. Je bent van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit. 

Tevens voorzien van :
-Leovince uitlaatdemper
-Gear indicator
-12V usb aansluiting
-Givi ruime topkoffer

  • Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!

    Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.

    Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.

    Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
    ☕ De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, dempers, andere en uitlaatsystemen, Sportuitlaat, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion