Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 S - 2008

Garantie: Ja
29990 Km
Zilver
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
suzuki - gsf-650-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSf 650 Bandit S

Bouwjaar 2008

km stand 29990

Deze motor is de laatste jaren bij ons in onderhoud geweest  

Helemaal origineel
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion