Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8TT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
2 KLEUREN
suzuki - gsx-8tt
suzuki - gsx-8tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

GSX-8TT: gestroomlijnd design met functionele flair
De Suzuki GSX-8TT combineert een krachtige uitstraling met slimme aerodynamica. De topkuip en onderkuip zijn niet alleen visueel onderscheidend, maar bieden ook extra bescherming tegen wind en weer. De geïntegreerde LED-knipperlichten aan weerszijden van de topkuip functioneren tevens als dagrijverlichting, wat zorgt voor extra zichtbaarheid en veiligheid. Het resultaat is een motorfiets die zowel sportief als functioneel is vormgegeven – klaar voor elke rit.

Comfort en controle in elke situatie
Net als de nieuwe GSX-8T, is de GSX-8TT gebouwd op het fundament van de bekroonde GSX-8S. De comfortabele rechtop zitpositie, het stijve frame en de uitgebalanceerde vering maken deze motor tot een ideale metgezel voor zowel dagelijks gebruik als avontuurlijke toertochten. De 16,5-liter tank zorgt ervoor dat je langer onderweg kunt zijn zonder te hoeven tanken.

Geavanceerde technologie, intuïtieve bediening
De GSX-8TT beschikt over dezelfde krachtige 776cc paralleltwin met 270°-ontstekingsinterval en Suzuki Cross Balancer-technologie. De standaard aanwezige rijhulpmiddelen – waaronder een Quickshifter, rijmodi, tractiecontrole en Low RPM Assist – maken elke rit soepel en plezierig. Het 5” TFT-display biedt alle informatie in één oogopslag, terwijl de lichte lithiumbatterij bijdraagt aan een laag totaalgewicht.

Voor wie meer verwacht van een naked bike
De GSX-8TT is ontworpen voor rijders die houden van stijl, comfort én prestaties. De extra kuipdelen geven de motor een sportieve, bijna tourgerichte uitstraling zonder in te leveren op het naked-DNA. Of je nu door de stad rijdt of de snelweg opzoekt, de GSX-8TT biedt een uitgebalanceerde mix van bescherming, technologie en rijplezier. Een motor die je elke dag opnieuw wilt starten.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion