Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Het gaat hier om een nette Suzuki GSX-R 600 racer uit 2012
Slechts 5 wedstrijden (500km) mee gereden na revisie. Eventueel met regenset.
Bij motorfietsen met een verkoopprijs onder de €3450,- hanteren wij geen servicepakket maar directe meeneemprijzen. Wil u alsnog onderhoud bij de verkoop dan is dat uiteraard mogelijk. Vraag naar de voorwaarden.
Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!
NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.
Voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.
Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl
Maandag:Gesloten
Dinsdag:08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
Vrijdag:08:30 - 17:30
Zaterdag:08:30 - 16:30
Zondag:Gesloten
Opties en Accessoires: Volledig yoshimura uitlaatsysteem, Yoshimura kit kabelboom + ECU, Race schokbreker achter, CRC kuipset, Remhendelbeschermer, TRW remschakelset, Bonamici remhevel
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 125|92|13500 |
Max. koppel | 67.7|1500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | 253 |
ABS | |
Frame | Twin-spar diamond (aluminium-alloy) |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1400 |
Lengte | 2040 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 196 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | GLR Blauw / Wit. Zwart |
Beschrijving | Balanced Performance!
Sublieme handling in combinatie met het krachtigste en meest efficiënte 600cm3 motorblok ooit gebouwd door Suzuki, dat is de GSX-R600! Een prestatie waar de ingenieurs van Suzuki trots op zijn. Voorzien van de nieuwste elektronica uitgerust met het S-DMS Systeem voor een perfecte mapping in iedere omstandigheid. Lichtgewicht wielen geven, in combinatie met de perfect instelbare voorvork en schokbreker, nog betere acceleratie en rijeigenschappen. |
| Dealerschappen: APRILIA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MOTO GUZZI, PIAGGIO, SUZUKI |
NIWA Motorservice is ontstaan vanuit de passie voor motoren en motorsport .
Wij streven naar een goede service, waarbij een tevreden klant voorop staat . Wij investeren veel in gereedschappen en afstelapparatuur om het service-niveau op een hoog peil te houden .
De motor-arena is onze werkplaats , de showroom ons visite kaartje.
 | Zwaagdijk, Noord-Holland |
 | 0228-564000 |
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken