Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 A - 2018

Garantie: Ja
45000 Km
Zwart
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-S 750 ABS uit 2018 biedt een krachtige rijervaring dankzij zijn 84 kW sterke blok. De motor is sportief uitgevoerd met een korte plaathouder, getint windscherm en een Scorpion uitlaat voor een stevig geluid. De motor heeft 45.000 km op de teller en is klaar voor nog vele kilometers.

Tijdens het rijden geeft de combinatie van ABS en traction control veel vertrouwen, ook onder wisselende omstandigheden. Het digitale display houdt de belangrijkste informatie overzichtelijk in beeld.

Of je nu dagelijks rijdt of graag sportieve tochten maakt, deze GSX-S voelt zich overal thuis. En dankzij de 12 maanden garantie weet je zeker dat je goed zit.

Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Digitaal display, Scorpion uitlaat, Korte plaathouder, Getint windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion