Nieuwsbrief:

SUZUKI  NEW INTRUDER M 800 - 2010

Garantie: Ja
31881 Km
ZWART
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
suzuki - new-intruder-m-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Intruder ook de M 800 genoemd. Zeer netjes en Historie is aanwezig.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bezorgen door heel NL mogelijk, Dealeronderhouden, Historie aanwezig, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Klokje, Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Zeer netjes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion