Nieuwsbrief:

SUZUKI  SFV 650 GLADIUS - 2010

Garantie: Ja
19669 Km
ZWART
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
suzuki - sfv-650-gladius
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PRACHTIGE SUZUKI SFV 650 GLADIUS

- Korte kentekenplaathouder
- Kleine knipperlichten
- Gear indicator
- Bobin,s 
- Zeer nette motor 

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    2de Pinsterdag gesloten....

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion