Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2021

Garantie: Ja
38000 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Suzuki V-Strom 1050 uit 2021 is gebouwd voor de rijder die kilometers wil maken zonder concessies te doen aan comfort of uitrusting. Met een krachtige 79 kW onder het zadel heb je altijd vermogen binnen handbereik – of je nu een bochtige bergpas opzoekt of een lange snelwegrit voor de boeg hebt.

Deze uitvoering is tot in de puntjes uitgerust. Denk aan een Givi topkoffer, middenbok, valbeugels en mistlampen – ideaal voor de toerrijder die graag voorbereid op pad gaat. Handkappen, handvatverwarming en het Givi Airflow windscherm zorgen voor extra comfort bij wisselende weersomstandigheden. En met cruise control houd je moeiteloos tempo tijdens langere ritten.

Het heldere TFT display geeft je in één oogopslag alle benodigde info. Easy Start maakt starten simpel met één korte druk, en Low RPM Assist helpt bij soepel wegrijden, ook in druk verkeer. Dankzij ABS en traction control rij je met vertrouwen in uiteenlopende omstandigheden.

Met een kilometerstand van 38000 is deze V-Strom ingelopen en klaar voor veel meer avonturen. Een complete motor die niet alleen praktisch is, maar ook uitnodigt tot rijden – dag in, dag uit. En dat alles met een royale set extra’s die je bij veel jongere modellen moet bijbestellen.

Opties en Accessoires:
Givi Topkoffer, Middenbok, Valbeugels, Mistlampen, Handkappen, Navigatiesteun, Handvatverwarming, Givi Airflow, TFT Display, Cruise control, ABS, Traction control, LED Verlichting, Easy start, Low RPM Assist




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion