Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2006

Garantie: Ja
60288 Km
Blauw
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een DL650 Vstrom  in de touring uitvoering

* Bj 11-2006 , Nederlands geleverde motorfiets , de laatste 9 jaar in bezit gehad
* 60.288km
* Watergekoelde V-twin met injectie  staan bekend om hun betrouwbaarheid , en zuinig
* Motor bevindt zich in nette staat , geen overmatige gebruikssporen of roestellende , gewoon nog erg fris , mooie metallic blauw kleurstelling
* Middenbok
* Handkappen
* Handvatverwarming
* Smokekleurig windscherm , met daar bovenop nog instelbare windspoiler
* GLpro , schakel indicator , handig zie je in welke versnelling je zit
* Givi topkoffer
* De originele vstrom valbeugel
* Tanktas
* techniek:
- goed profiel op de banden
- remmerij: schijven en remblokken OK
- ook prima kettingset
- Nu afleverbeurt gehad met oa nwe. motorolie/filer en bougie's , dus meteen rijden
* Compleet met: reservesleutels , boord gereedsschap , instructieboekje  , en onderhouds geschiedenis
* Prijs 3499€ en inruil mogelijk
 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion