Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 800 VOLUSIA - 2005

Garantie: Ja
29500 Km
Antraciet, zwart
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki Intruder Volusia 800 – 2005 – Nieuwstaat – Van liefhebber voor liefhebber

Zeer nette Intruder Volusia 800 uit 2005, in nieuwstaat. Deze motor is met liefde behandeld en dat zie je meteen:
✅ Zelfs geen krasje te vinden
✅ Chroomwerk als nieuw – geen beschadigingen of vuiltjes
✅ Altijd goed onderhouden – facturen aanwezig


🔧 Onderhoud & historie
  • Jaarlijks professioneel onderhouden
  • Onderhoudsfacturen aanwezig
  • Sinds 2013 in bezit van huidige eigenaar
  • Altijd bij dezelfde dealer in onderhoud geweest

🧳 Uitvoering & opties
  • TomTom navigatiesysteem inbegrepen
  • Luxe zadels
  • Kofferset
  • Valbeugels
  • Rugsteun voor passagier (sissybar)
  • Rijke uitrusting, helemaal compleet

Prijs & voorwaarden
Vraagprijs: €4.995,-
Inclusief 1 maand gratis verzekering (dekking naar keuze)
Inruil mogelijk

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion