Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET 3 GT - 2020

Garantie: Ja
11076 Km
Grijs
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij klaar voor de koning der cruisers? Grijp je kans, want deze Triumph Rocket 3 GT is een unieke machine in topstaat – en met slechts 11.076 KM op de teller is hij nét ingereden!
  • 2.500cc driecilinder – de grootste productie-motorfiets cilinderinhoud ter wereld
  • Compleet met alle boekjes en volledige onderhoudshistorie
  • Onlangs voorzien van een onderhoudsbeurt, nieuwe banden en remblokken – instappen en rijden maar
  • GT-uitvoering met comfortzadel, voetsteunen voor lange ritten en verstelbaar windscherm
Of je nu houdt van toeren in stijl of gewoon het meeste koppel onder je rechterhand wilt voelen – deze Rocket 3 GT levert ongeëvenaarde prestaties én comfort.

De Triumph Rocket 3 GT heeft indrukwekkende specificaties:
    •    Cilinderinhoud: 2.458 cc
    •    Vermogen: 167 pk (123 kW) bij 6.000 tpm
    •    Koppel: 221 Nm bij 4.000 tpm – het hoogste koppel van elke productie-motorfiets ter wereld

Te bezichtigen bij ons in de showroom – proefrit mogelijk op afspraak
Neem nu contact op en ervaar zelf waarom deze machine zoveel respect afdwingt!

Wees er snel bij, want een motor als deze komt zelden in deze staat voorbij.

Triumph Rocket 3 GT – Ride the Legend.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion