Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE 125 4T - 2025

Nieuw
Zwart-rood / Wit-rood
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
vent - derapage-125-4t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe exemplaren gepresenteerd  Derapage e Baja 125 4takt Euro 5, aangeboden in versies met stalen frame en in de varianten RR met structuur erin aluminium. De enduro- en motard-modellen worden volledig vernieuwd, beginnend bij het esthetische uiterlijk en vervolgens overgaand naar het technische gedeelte in overeenstemming met de Europese regelgeving. Ze presenteren een nieuwe Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming van de nieuwste generatie die levendigheid biedt, mede rekening houdend met een nieuw chassis.

Motoren

Esthetiek en bovenbouw doen denken aan de enduro/cross-panorama, ook gedefinieerd met de versie in gedachten biker. Kenmerkende aspecten die de intentie benadrukken om de eigen identiteit naar voren te brengen, zelfs tot in de details. De graphics, omhoog witte basis en zwart voor alle geplande versies onderstreept het een nieuwe stijl van het Italiaanse merk.

De afmetingen veranderen ook met een grotere lengte en breedte 30 mm. Vanuit structureel oogpunt is het ontwerp van de nieuw 6.0-omtrekframe, aangeboden in stalen en aluminium versies bedoeld voor de RR-varianten, zoals gezegd, belooft meer stabiliteit en comfort, zelfs bij het vervoeren van een passagier. We merken ook de adoptie op van een nieuwe kalibratie van de ophanging met het oog op comfort, zowel op de weg als op alternatieve routes. Het chassis bestaat uit een 16 mm RSV41-vork met omgekeerde poten en een monoschokdemper aan de achterkant. Er zijn ook 320 mm en 220 mm Wave-modulebare remmen aan de voor- en achterzijde, om consistent en moduleerbaar te kunnen remmen op verschillende soorten wegdek.

Samen met de motor Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming Van de nieuwste generatie worden ook een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en de antislipkoppeling, afhankelijk van de acceleratie, genoemd. De nieuwe kop ondersteunt functioneel optimale verbranding voor kracht en efficiëntie, zo blijkt uit de informatie.
 

Voor de exemplaren Derapage 125 en Baja 125 4T met stalen frame geldt een winkelprijs van 6150,00 euro, terwijl dat voor de versies wel het geval is RR met aluminium frame 6799,00 euro.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion