Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER 310 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Nero Convinto
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
GTS Super 300, Nu in de showroom

Onderscheid je van de massa, Vespa GTS Super, Nero Convinto

Wanneer je op het zadel van je Vespa GTS Super zit, wees dan voorbereid om de aandacht te trekken, waar je ook gaat. Dit is een Vespa ontworpen om je hart te veroveren op het eerste gezicht, en geen enkel detail is aan het toeval overgelaten.

Specificaties:
- 300cc injectie motor met 17,5 kw (24PK)
- rijden met A2 rijbewijs
- Zuinig in gebruik, 1:30 (fabrieksopgave)
- Schijfremmen voor en achter incl. ABS en ASR
- Staat voor u klaar in de Winkel
-  Kleur: Nero Convinto
- nieuw analoge-LCD-dashboard
- Fantastische en stijlvolle Motorscooter voor elke rit!
- Inclusief 2 jaar fabrieksgarantie!

  • Summer SALE!!

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion