Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2011

€ 6.950,- € 7.950,-
50703 Km
Zilver
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha FJR1300 – Sportieve luxe voor de echte kilometervreter!

Ben jij klaar voor comfort, kracht én klasse in één motor? Dan is deze Yamaha FJR1300 uit 2011 precies wat je zoekt. Met slechts 50.703 km is hij nog lang niet uitgereden en staat hij klaar om jou mee te nemen op eindeloze toertochten of snelle woon-werkritten.


✅ Technische gegevens:
  • Type: Yamaha FJR1300 A

  • Bouwjaar: 2011

  • Kilometerstand: 50.703 km

  • Motorinhoud: 1298 cc, 4-cilinder

  • Vermogen: ca. 145 pk

  • Versnellingen: 5

  • Brandstof: Benzine

  • Koeling: Vloeistofgekoeld

  • ABS: Ja


🧰 Accessoires & Extra’s:
  • Originele Yamaha zijkoffers in kleur

  • Hoog en verstelbaar windscherm

  • Handvatverwarming – ideaal voor frisse ochtenden

  • Comfortzadel

  • Middenbok

  • 12V-aansluiting – handig voor navigatie of opladen

  • Volledige onderhoudshistorie aanwezig


🌟 Pluspunten:
  • Ultiem tourcomfort met sportieve prestaties

  • Krachtige en betrouwbare motorblok – bewezen technologie

  • Ergonomische zithouding voor rijder én passagier

  • Klaar voor lange ritten én dagelijks gebruik

  • Verzorgde staat, goed onderhouden

 

Deze motor heeft recent nog onder en nieuwe banden en accu gehad.

Ben jij die serieuze motorrijder die weet wat hij wil? Dan is dit je kans. Stap op, draai aan het gas, en voel direct waarom de FJR1300 al jaren tot de top behoort in het sporttoursegment.

📞 Bel of stuur een bericht voor een proefrit of bezichtiging. Wacht niet te lang – dit is er één die je niet wil missen!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion