Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2010

Garantie: Nee
121050 Km
Beige
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette van eerste eigenaar Yamaha fjr1300
Bj 2010
121050 km. 
Slijt delen in prima staat. 

1000 km geleden groot onderhoud gehad. 

incl. 3 maand garantie.

 

  • Inruil en financiering mogelijk.

    Gratis maand verzekering.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen.
    Naast alle onderhoud van uw motorfiets, en in- en verkoop van motoren zijn wij hét vertrouwd adres in Noord Groningen voor voor onderhoud en reparatie aan uw fiets, e-bike, scooter of bromfiets.

    Kijk ook op www.postmamotoreneenrum.nl voor meer informatie.
    Postma Motoren en Fietsen is  ook AJP motorcycle dealer en premium dealer van Avalon fietsen.

    Bezorgen en ophalen van uw fiets of motorfiets? Vraag naar de mogelijkheden.

    Openingstijden:
    - Maandag gesloten
    - Dinsdag tot en met vrijdag: 08:30 tot 17:30 uur.
    - Zaterdag: 09:00 tot 17:00 uur.
    - 's Avonds op afspraak.

    Postma Motoren en Fietsen Warfhuizen
    Molenweg 3b
    9963PG Warfhuizen
    06-24844667
    postmamotoren@outlook.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Postma Motoren en Fietsen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion