Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie yamaha MT 07! 35kw!
- ABS
- Gear Indicator
- Verstelbare hevels
- Kleine knipperlichten
- korte Kentekenplaathouder
Aflevering sept oktober december etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 179 kg / ABS 182 kg kg |
Leverbare kleuren | Deep Armor, Matt Grey, Competition White, Race Blu, Racing Red |
Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige, nieuwe motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.



De compleet nieuwe 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale 'crossplane-filosofie', waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing.



De nieuwe MT-07! Nog nooit had u zo'n goede reden om weer te gaan motorrijden.

De Yamaha MT-07 ABS is ook in 35kW uitvoering leverbaar



Compleet nieuwe, 689cc parallel-twin motor



Wat de nieuwe MT-07 zo bijzonder maakt, is de compleet nieuwe, 689cc parallel-twin, ontwikkeld op basis van Yamaha's 'crossplane-filosofie'. De 270-graden krukas met zijn onregelmatige ontstekingsinterval geeft een sterk gevoel van acceleratie en enorme trekkracht, en het hoge lineaire koppel zorgt voor uitstekende prestaties.



Licht en slank ruggengraatframe



Voor optimaal stuurgemak en grote wendbaarheid is de nieuwe MT-07 voorzien van een licht en slank, stalen ruggengraatframe waarbij het motorblok als dragend element dient. De compacte wielbasis en luxueuze veersystemen in combinatie met dit sterke en lichte chassis leveren responsieve, maar bovenal plezierige rijeigenschappen op.



 |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 | Havelte, Drenthe |
 | 0521-342960 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken