Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM (MLNM
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Een nieuw tijdperk van motorrijden met Y-AMT en cruisecontrol
Y-AMT vormt een revolutie in de manier waarop we rijden en creëert een geheel nieuwe rijervaring - en de MT-07 is beschikbaar in een Y-AMT versie om ook deze nieuwe dimensie te ervaren. Kies tussen handmatig schakelen via een vingerbediende wipschakelaar of schakel naar een volautomatische transmissie wanneer dat nodig is. Y-AMT werkt in perfecte harmonie met de elektronische functies van Yamaha Ride Control (YRC), terwijl de cruisecontrol zorgt voor nog meer ontspannen rijden op de snelweg. *Cruisecontrol is alleen beschikbaar op de MT-07 Y-AMT.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion