Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!

De Yamaha MT-09 SP tilt de Hyper Naked-ervaring naar een hoger niveau met exclusieve specificaties en premium technologie. Aangedreven door het krachtige 890 cc EU5+ CP3-motorblok levert de SP een explosief koppel en opwindende prestaties, met circuitgerichte rijmodi die aanpasbaar zijn aan elke situatie. De volledig instelbare Öhlins-achterschokdemper en de 41 mm KYB goudgekleurde voorvork met DLC-coating zorgen voor ultieme precisie en verfijning in het rijgedrag.

Uitgerust met Brembo Stylema-remklauwen voor ongeëvenaarde remcontrole en een op de R1M geïnspireerd ontwerp met premium details zoals een geborstelde aluminium achterbrug, straalt de MT-09 SP pure klasse uit. Met het nieuwe smartkey-systeem en technologie van topklasse is dit dé Hyper Naked voor de ultieme rijervaring.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion