Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MT-09 Y-AMT: Meer motor voor dezelfde prijs!
Stap nu op de MT-09 Y-AMT voor de prijs van een standaard MT-09. En daar blijft het niet bij: je ontvangt ook nog eens €250,- aan accessoires naar keuze cadeau! Alleen geldig op voorraadmodellen.

In de afgelopen tien jaar heeft de MT-09 zijn status als Yamaha-icoon verstevigd en nu is er een geheel nieuwe dimensie toegevoegd aan de Dark Side of Japan. Alle kwaliteiten die de MT-09 toonaangevend maken in zijn klasse zijn naar een hoger niveau getild met de introductie van de Y-AMT. Voel je meer één met de MT-09 dan ooit tevoren, concentreer je op de adrenaline verhogende acceleratie en de supernauwkeurige handling met versnellingswisselingen die zijn teruggebracht tot een sportieve en soepele schakeling met vingerbediening (MT) of een volledig automatische transmissie (AT).
De handen zijn een van de krachtigste en meest tactiele gereedschappen die het menselijk lichaam te bieden heeft. Schakelen met alleen de hand, in tegenstelling tot een combinatie van voet en hand, is dus niet alleen sneller, maar vereist ook minder bedenktijd, waardoor je een compleet nieuwe manier kunt ontdekken om de sensatie van het CP3-motorblok te ervaren. MT biedt sneller en consistenter schakelen zonder te koppelen binnen handbereik via een intuïtieve en voelbare wipschakelaar, waardoor de ware prestaties van de MT-09 volledig tot hun recht komen.
Dankzij deze revolutionaire schakelervaring kun je je hyperfocussen op de messcherpe rijeigenschappen, het remmen en de pure acceleratie van de MT-09. Met een intensievere rijervaring bereikt de symbiose tussen rijder en machine een geheel nieuw niveau in de sportiefste rijomstandigheden. Je kunt het schakelen ook nog verder vereenvoudigen met AT, een volautomatische transmissie met twee opties voor verschillende rijomstandigheden.
Een nieuwe dimensie van sportief rijden: MT Betreed een nieuwe dimensie van de Dark Side of Japan met de handgeschakelde transmissie (MT), met soepel en sportief schakelen met je vingers bij een lichte aanraking van de wipschakelaar op het linker stuur. De snelheid en precisie van elke versnelling is consistenter dan wanneer je zelfs de nieuwste quickshifter gebruikt, wat de spanning en adrenaline verhoogt in de meest sportieve rijomstandigheden.
Volledig automatische schakelervaring: AT In de instelling Automatische transmissie (AT) kun je kiezen uit twee standen voor verschillende rijomstandigheden. Voor een pittigere rit kies je voor D+, voor een sportieve en agressieve versnellingswisseling later in het toerentalbereik. Voor lange afstanden of stadsritten biedt de D-stand een zachtere schakelervaring.
Intuïtieve, moeiteloze bediening: Schakel onderweg moeiteloos tussen MT en AT met een intuïtief geplaatste AT/MT-knop boven op het rechter stuurpaneel. MT schakelen gebeurt met een voelbare wipschakelaar aan de vingertoppen van je linkerhand, waarbij je kunt kiezen tussen bediening met je vinger en duim of schakelen met één vinger. Schakel in AT tussen D+ en D met een speciale, met de duim bediende MODE-knop.
Smart Key-systeem: Het Smart Key System, dat de premium specificatie van de MT-09 Y-AMT belichaamt, stelt je in staat om je rit onmiddellijk en moeiteloos te starten, mits de Smart Key zich binnen een bepaald bereik bevindt, bijvoorbeeld in je broekzak.
Wendbaar en veelzijdig: De MT-09 Y-AMT is een wendbare en veelzijdige motor ets, ontworpen om het perfecte gereedschap te zijn, of je nu op zoek bent naar een pittige en sportieve middagrit of een meer ontspannen rit. MT is ontworpen om de opwinding van de sportiviteit van de MT-09 op bochtige wegen te maximaliseren, waarbij de snelle en soepele schakelingen zorgen dat je je volledig kunt concentreren op bochten, remmen en het bedienen van de gashendel. AT houdt rekening met zowel sportief als straatrijden, waarbij de stand D+ is afgestemd op meer temperamentvol rijden, terwijl de stand D is ontworpen voor gemak in de stad en tijdens het woon-werkverkeer.
Betrokken rijpositie: De MT-09 staat bekend om zijn wendbaarheid en stabiliteit en dit wordt bereikt door een verfijnde ergonomie, waardoor de rijder zich één voelt met de machine door een grotere bewegingsvrijheid te bieden voor verschillende rijstijlen, waarvan hij op een hoger niveau kan genieten dankzij Y-AMT. Het stuur heeft twee aanpasbare standen, terwijl de voetsteunen ook verstelbaar zijn. Het tweedelige zadel versterkt het gevoel van vrijheid tijdens het rijden nog meer

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion