Nieuwsbrief:

YAMAHA  R9 - 2025

Garantie: Ja
1619 Km
TECH BLACK
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: Afl pakket meerprijs

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven! De Yamaha R9 bouwjaar 2025!

De R9 maakt gebruik van bewezen technologie uit de racerij en combineert die met het veelgeprezen driecilinder motorplatform dat de afgelopen tien jaar een revolutie bij het merk Yamaha teweeg heeft gebracht . De combinatie van deze befaamde krachtbron met een hoog koppel en Yamaha's befaamde stuurgedrag met precisie in races zorgt voor een perfect uitgebalanceerd Supersport-model dat zijn status als vlaggenschip van de R-serie waardig is.

Met behoud van veel van de op de MotoGP geïnspireerde ontwerpkenmerken die synoniem zijn geworden met de Supersport-modellen van Yamaha, vertegenwoordigt de R9 de progressie die wordt verwacht van een nieuwe generatie, terwijl de vering op R1-niveau en de Brembo-remmen aan de voorkant het niveau van precisie, wegligging en wendbaarheid bieden waar de Supersport-serie van Yamaha bekend om staat.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion