Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2019

Garantie: Ja
7243 Km
Wit
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA TENERE 700 – De Ultieme Adventure Bike
De Yamaha Tenere 700 uit 2019 is ontworpen voor de avontuurlijke motorrijder die zowel asfalt als onverharde paden wil verkennen. Met zijn 689cc parallel-twin motor biedt de Tenere 700 het perfecte vermogen voor lange ritten en off-road avonturen. Dankzij de uitstekende vering en het lichte, robuuste frame is deze motor zowel op de weg als buiten de gebaande paden in zijn element.
De motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
De Tenere 700 is een ideale motor voor lange reizen en het verkennen van verre gebieden. Het eenvoudige, functionele ontwerp is ontworpen met het oog op duurzaamheid en prestaties, en de geavanceerde technologie biedt zowel comfort als controle.
Waarom de Yamaha Tenere 700?
De Tenere 700 is de motor voor de avontuurlijke rijder die houdt van lange tochten en off-road uitdagingen. Dankzij de goede wegligging, betrouwbaarheid en duurzaamheid is deze motor een uitstekende keuze voor zowel beginners als ervaren rijders die op zoek zijn naar avontuur.
  • Bouwjaar: 2019
  • 689cc parallel-twin motor – perfect voor avontuurlijke ritten
  • Lichtgewicht, robuust frame en uitstekende vering
  • Geschikt voor zowel asfalt als off-road
  • Tellerstand: 7.243 km
  • Geschikt voor het A2 rijbewijs
Prijs: € 10.649,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Yamaha Tenere 700!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • 1e eigenaar





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion