Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2022
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, enkel bovenliggende nokkenas, 2-kleppen |
Boring x slag | 52 mm x 52 mm |
Cilinder inhoud | 300 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | |
Max. koppel | 10 Nm bij 5 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | V-snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 72 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 90 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 90 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø220 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø230 mm } |
Voorband | 90/80-14 |
Achterband | 110/90-12 |
Wielbasis | 1310 mm |
Lengte | 1980 mm |
Breedte | 750 mm |
Hoogte | 1210 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Cyber Blue, Milky Whte |
Beschrijving | |
WIJ ZIJN ER VOOR JOU!
RB Motoren is dé Yamaha motordealer van Midden-Nederland.
Je krijgt bij ons volledige aandacht en onafhankelijk advies. Als je voor RB Motoren kiest, kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn een erkend BOVAG-motorbedrijf. Onze verkopers en technici laten zich regelmatig bijscholen, waardoor onze kennis altijd up-to-date is. Bovendien spreken we dezelfde taal, omdat wij net zulke grote motorliefhebbers zijn als jij!
 | De Bilt, Utrecht |
 | 030-2211524 |
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken