Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 N / DIVERSION - 2009

Garantie: Ja
23477 Km
Wit
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
yamaha - xj-6-n---diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fijn rijdende betrouwbare motorfiets. Deze Yamaha XJ 6 in de naked uitvoering.

Motor heeft een nog zeer lage kilometer stand en dat is de hele motor aan te zien.

Deze 4 cilinder met injectie rijd super lekker en soepel maar heeft ook met wat hogere touren nog aardig wat pit.

Voorzien van kleine knipperlichten maar ook de originele zijn er nog bij aanwezig. 

Verder voorzien van een topkofferdrager van het merk Givi waar eventueel een topkoffer op is te plaatsen.

Ook zitten er een paar zijtas beugels op als je er bijvoorbeeld een paar tassen op wil hangen , handig als je bijvoorbeeld wat meer mee wilt nemen met een eventuele rit of vakantie trip.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, garantie, knipperlichten, andere, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, Originele uitlaat, topkofferdrager, Zadeltasbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion