Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 500 T-MAX - 2008

Garantie: Ja
40000 Km
Donkerblauw
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XP 500 T-MAX (560 malossi) van bouwjaar 2008 

Zeer veel extra's t.w.v. €4000:
- Akrapovic racing line uitlaat, duurste versie (€1320) 
- Malossi MHR 560cc zuiger en cilinder (€863)
- Malossi MHR power transmissie (€343) 
- Malossi MHR koppelingsplaten (€122)
- Malossi MHR overrange set/belt, vario, torquedriver en halfpoulie (€705) 
- Malossi MHR luchtfilter en variofilter (€122)
- Dynojet powercommander 5 (€500) 
- Polini voorschijven (€244) 
- Originele Yamaha topkoffer in kleur (te zien op de laatste twee foto's) 
- Velgen in zwart gepoedercoat 

Afgesteld op de testbank bij de ruijter in Amsterdam: 45,9 pk op het achterwiel.
Niet te vergelijken met een standaard tmax. 

Let op: 
Prijs met standaard uitlaat: €5999
Prijs met akrapovic uitlaat: €6500 

! Zeer nette, zeer snelle en betrouwbare Yamaha Tmax 560cc ! 

 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Tunen" betekent: Letterlijk betekent tunen: in harmonie brengen. Voor een motorblok heeft het als betekenis: correct afstellen, maar er wordt meer mee bedoeld. In het gehoor van menig motoren-thousiast klinken bij het horen van het woord tunen automa­tisch de woorden for speed na. Het een heeft met het ander te maken, al onstaat al snel een waas van magie rond een motor­blok dat getuned is. Tunen is noch geheimzinnig, noch een­voudig. In hoofdzaak betreft het die verrichtingen aan een motorblok die allerlei kleine en grote manco’s opheffen, zoals bijvoorbeeld een slechte passing van onderdelen of een onjuis­te tolerantie tussen bewegende delen. Daarnaast kunnen aan­passingen plaatsvinden zoals het balanceren van de krukas of het flowen van de in- en uitlaatpoorten, het verhogen van de compressieverhouding en het wijzigen van de timing en de lift van de nokkenas, wat beduidend meer snelheid zal opleveren. Die aanpassingen houden wijzigingen in van de standaarduit­voering van een motorblok en zijn dan ook eerder te beschou­wen als opvoeren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion