Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 530 T-MAX - 2012

Garantie: Nee
28659 Km
.
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 15 liter
Referentienummer: 11483

Te koop: Yamaha TMAX 530 – 2012 – Sportieve premium motorscooter


De Yamaha TMAX 530 is dé maxi-scooter voor wie het comfort van een scooter wil combineren met de prestaties van een motor. Deze 2012-uitvoering is krachtig, soepel en ideaal voor zowel stadsverkeer als langere ritten.


kenmerken:

* Bouwjaar: 2012

* 530cc tweecilinder – krachtig en trillingsvrij

* Automatische transmissie (CVT)

* Schijfremmen met ABS

* Sportieve rijeigenschappen met motorfietsgevoel

* Ruime opbergruimte onder zadel

* Comfortabel voor rijder én passagier

* Zithoogte: ca. 800 mm

* Tankinhoud: 15 liter

* In nette staat, klaar voor gebruik

* Garantie mogelijk in overleg


Deze TMAX biedt de perfecte mix van luxe, gemak en prestaties. Ideaal voor wie stijlvol en snel onderweg wil zijn, zonder schakelen.


Interesse? Neem contact met ons op voor meer info of een proefrit!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Friese Motorexperts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion