Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2020

Garantie: Ja
2799 Km
Tech black
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XSR 700 ABS – Retro met een Moderne Twist
De Yamaha XSR 700 ABS uit 2020 is een motor die het beste van twee werelden combineert: de retro-stijl en de kracht van moderne prestaties. De 689cc parallel-twin motor biedt indrukwekkende power en flexibiliteit, terwijl de ABS zorgt voor extra veiligheid, vooral in bochten en bij onverwachte situaties. Het lichte frame en de sportieve ophangingssystemen maken deze motor wendbaar, ideaal voor stadsritten en langere tochten.
Het design van de XSR 700 is geïnspireerd op de klassieke motorrijderscultuur, met het oog op het verleden, maar volledig uitgerust met de moderne technologie van vandaag.
Waarom de Yamaha XSR 700?
De Yamaha XSR 700 is de perfecte keuze voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve naked bike met retro flair. Het lichte gewicht, de 689cc motor en ABS maken elke rit een plezier, terwijl het design iedereen om je heen zal doen omkijken.
  • Bouwjaar: 2020
  • Tellerstand: 2.799 km
  • 689cc parallel-twin motor – krachtig en efficiënt
  • Retro design met moderne technologie
  • ABS voor extra veiligheid
  • 1e eigenaar
Prijs: € 8.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar de perfecte mix van retro en moderne technologie met de Yamaha XSR 700!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • 1e eigenaar
  • nieuwstaat





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion