Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hierbij bieden wij aan een zeer mooie en nette Yamaha XSR 700. Motor is van bouwjaar 2016 en heeft slechts 18007 kilometer gereden. Deze mooie Yamaha wordt geleverd met garantie en afleverbeurt. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-431 42 530 of kom de motor bekijken in onze showroom in Nijkerk aan Riddererf 6B.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
- De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
- Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.
Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!
Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.
Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
www.dbmsport.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80.0 mm x 80.0 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 75.8 pk / 55.0 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 68.0 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Wielbasis | 1405 mm |
Lengte | 2075 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1130 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 186 kg |
Leverbare kleuren | Forest Green / Garage Metal (grey) / 60th Anniversary (yellow) |
Beschrijving | Yamaha maakt een duidelijk statement met de komst van de XSR700. Ontworpen voor een tijdloos gevoel en geïnspireerd door historische iconen, voorzien van de allernieuwste technologie voor een pure, aangename rijervaring. Met een hoog koppel en een super wendbaar chassis is de XSR700 ideaal voor motorrijders die nostalgie wel kunnen waarderen.



Dankzij de geavanceerde 689cc parallel-twin, voorzien van onze speciale crossplane filosofie, niet alleen een lineair koppel maar ook een indrukwekkende acceleratie. De retro stijl van de XSR700 past goed bij het compacte, lichtgewicht chassis met uitstekende wendbaarheid en besturing.



De XSR700 combineert het beste ontwerpen van Yamaha als eerbetoon aan het verleden, maar behoudt daarnaast zijn eigentijdse karakter. |
DBM Sport is een jonge dynamische motorzaak die gespecialiseerd is in gebruikte motoren van zeer hoge kwaliteit. Door onze jaren lange ervaring kunnen wij deze kwaliteit garanderen. Wij staan altijd achter de motoren die bij ons in de showroom staan, deze motoren worden dan ook altijd verkocht met een afleverbeurt en garantie. Wij begrijpen dat u als gepassioneerd motorrijder de juiste motorbeleving wilt ervaren.
 | Nijkerk, Gelderland |
 | 0643142530 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken