Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2016

Garantie: Ja
18007 Km
Zwart/geel
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij bieden wij aan een zeer mooie en nette Yamaha XSR 700. Motor is van bouwjaar 2016 en heeft slechts 18007 kilometer gereden. Deze mooie Yamaha wordt geleverd met garantie en afleverbeurt. Voor meer info kunt u ons bellen op 06-431 42 530 of kom de motor bekijken in onze showroom in Nijkerk aan Riddererf 6B.

  • +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
     
    • De Boer Motorsport 4 en 5 juli feestelijke opening!
    • Motorkleding afdeling op 1e verdieping is ook klaar.

    Op vrijdag 4 en zaterdag 5 juli is de officiële opening van De Boer Motorsport. Natuurlijk met het gezellige hapje en drankje maar ook met de geheel nieuwe motorkleding afdeling bovenin het pand!

    Vrijdag ben je van harte welkom van 14.00 - 20.00 uur.
    Op zaterdag van 09.00 - 16.00 uur.

    Locatie: Riddererf 6B, 3861PT Nijkerk
    www.dbmsport.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DBM Sport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion