Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 GP - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SILKY WHITE
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!

Met een uiterlijk dat doet denken aan de YZR500 waarmee iconische Yamaha-racers in de jaren 80 en 90 naar de overwinning reden, is de XSR900 GP een eerbetoon aan het race-erfgoed van Yamaha zoals nog nooit eerder is gezien. De op de YZR Grand Prix-racemotorfiets geïnspireerde voorkuip en het gewelfde zadel roepen herinneringen op aan het gouden tijdperk van Grand Prix-races, een waar eerbetoon aan enkele van de meest iconische racemotorfietsen uit het verleden van Yamaha.

Laat je niet misleiden door de historische stijl. Onder het kuipwerk schuilt de allernieuwste geavanceerde Yamaha-technologie, wat een opmerkelijk capabele machine oplevert die bij elke draai aan de gashendel sensatie biedt. De nieuwste rem- en ophangingsonderdelen verbeteren de rijervaring, terwijl geïntegreerde rijmodi en een uitgebreid elektronicapakket de lat nog hoger leggen.



De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion