Motoren zijn mijn passie. Dat is de reden dat ik in 2014 hobbymatig begonnen ben met het inkopen en verkopen van motoren. Ik merkte dat er veel vraag is naar motoren maar dat niet iedereen zin en tijd heeft voor het zoeken naar motoren, het onderhandelingsproces en het ophalen van de motoren. Daarnaast ontbreekt soms de kennis en ervaring om snel te kunnen beoordelen of de motor in goed staat is. Deze taak neem ik u dan ook graag uit handen.
Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken. Cruciaal bij de totstandkoming van een goede onderhandeling. In de afgelopen jaren heb ik al veel klanten blij mogen maken met een goede motor tegen een scherpe prijs. Een goede levering is erg belangrijk en ik ben pas tevreden wanneer mijn klanten tevreden zijn. Na 3 jaar is De Friese Motorfiets uitgegroeid naar een klein zelfstandig bedrijf dat nog steeds in ontwikkeling is. De vraag naar hulp in de onderhandeling, ophalen en wegbrengen van motoren neemt toe maar ook verzoek om onderhoud, reparaties en motorbanden komt binnen.
Daarom heb ik besloten om mij per april 2017 volledig als zelfstandige op de Friese Motorfiets te richten. Iets waar ik lange tijd naar heb uitgekeken. Ik zie ook uit naar een mooie blijvende samenwerking met mijn huidige klanten maar ook nieuwe samenwerkingsverbanden. Dus heb je vragen of hulp nodig neem dan contact op via telefoon of email.
Met vriendelijk groet, Kees Hiemstra, De Friese Motorfiets
Wist u dat: In de motortaal "Legerfiets" betekent: Motorfiets die door het leger wordt gebruikt. Tegenwoordig worden legermotorfietsen louter voor ordonnanswerkzaamheden ingezet. Vroeger kregen ze, al dan niet van een zijspan voorzien, ook gevechtstaken toebedeeld. In dat geval was de motorfiets uitgerust met een (zware) mitrailleur en met een black out-verlichting. Utiliteitsmotorfiets die wordt ingezet als praktisch en goedkoop vervoermiddel door het leger (ordonnanstaken), door de politie (escorte, patrouille op snelwegen) of door bepaalde beroepscategorieën (koeriersdiensten, motorrijscholen, Wegenwacht). Aan het begin van deze eeuw werden motorfietsen in advertenties nog aangeprezen als ‘het moderne vervoermiddel voor den dokter’, of in combinatie met een zijspanbak afgebeeld als transportmiddel voor bakkers en slagers. Door de opkomst van de auto verdween dit gebruik van de motorfiets. Tegenwoordig worden motorfietsen door particulieren bijna uitsluitend als pleziervoertuig gebruikt en nauwelijks nog als dienst- of Leger-fiets.